Ασφάλεια

Η πίεση που ασκεί το υγραέριο στο ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου είναι 2-3 ατμόσφαιρες, ενώ οι προδιαγραφές των συνηθισμένων δεξαμενών φτάνει τις 30 ατμόσφαιρες. Ακόμα, η ασφάλεια αυξάνεται με το ασφαλιστικό υπερβολικής πίεσης, αντεπίστροφη βαλβίδα, δύο (2) ηλεκτροβαλβίδες, βαλβίδα υπερβολικής ροής και αεροστεγές περικάλυμμα, τα οποία διασφαλίζουν ομαλή και ασφαλή λειτουργία.

Σύμφωνα με crash test που έχουν υλοποιηθεί, σε οποιαδήποτε περίπτωση σύγκρουσης, φωτιάς ή ανατροπής του οχήματος, η εγκατάσταση του υγραερίου παραμένει ανέπαφη!

Ακόμα, ο κινητήρας υγραερίου διατηρεί την πίεση στο εσωτερικό της δεξαμενής σε τέτοια επίπεδα, που σε συνδυασμό με την απουσία οξυγόνου, αποκλείεται η πιθανότητα έκρηξης. Την ίδια στιγμή σε μια πιθανή διαρροή, το αέριο διαχέεται στο περιβάλλον και δεν διαρρέει στο γύρω χώρο όπως συμβαίνει με τα υγρά καύσιμα

Πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι η εγκατάσταση του κινητήρα δεν επικοινωνεί με την καμπίνα των επιβατών. Φυσικά, όλες οι δεξαμενές και οι συσκευές που τοποθετούνται στα αυτοκίνητα, προηγουμένως δοκιμάζονται σε υψηλές πιέσεις και αποτελούν πιστοποιημένες δεξαμενές που συμμορφώνονται με τις αυστηρότερες ευρωπαϊκές προδιαγραφές.

Πάνω απ’ όλα όμως, τοποθετείται το γεγονός ότι τα αέρια καύσιμα είναι στην πραγματικότητα πολύ πιο ασφαλή σε σύγκριση με άλλα κοινά καύσιμα. Το υγραέριο έχει υψηλή θερμοκρασία ανάφλεξης, περίπου 450-510 C, σε σύγκριση με περίπου 257 C για τη βενζίνη. Αυτό σημαίνει ότι είναι λιγότερο πιθανό να αυτοαναφλεγεί.

Επίσης, οι δεξαμενές που χρησιμοποιούνται για την αποθήκευση υγραερίου είναι ισχυρότερες από τις δεξαμενές βενζίνης. Αυτό συμβαίνει διότι η πίεση που απαιτείται για τη διατήρηση του αερίου σε υγρή μορφή είναι αυξημένη. Ωστόσο, η διαδικασία τοποθέτησης παραμένει απλή χωρίς να επηρεάζει το αυτοκίνητό σας: απλώς προστίθεται η συσκευή (ΚΙΤ) υγραεριοκίνησης.